پروژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه‌های معتبر پزشکی در کشور می‌باشد. این مجموعه مجهز به دستگیره های الکترونیکی هوشمند ساخت ALOCK می‌باشد.

در مورد دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1373 و به منظور اســتفاده مطلوب و هماهنگ از امکانات پزشــکی در جهت تأمین و تعمیم بهداشــت، درمان، آموزش و پژوهش از دانشــگاه شیراز جدا گردید و تحت عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس موجودیت یافت.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال حاضر دارای دانشکده‌های متعددی از قبیل دانشکده بهداشت، دانشکده توانبخشی، دانشکده تغذیه و علوم غذایی، دانشکده پزشکی، دانشکده پیراپزشکی، دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)، دانشکده داروسازی، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی، دانشکده علوم و تحقیقات و فن‌آوری‌های نوین پزشکی، دانشکده پرستاری حضرت ام‌البنین لامرد، دانشکده پرستاری حضرت زهرا (س) آباده، دانشکده پیراپزشکی ممسنی و دانشکده پیراپزشکی استهبان است، که هم اکنون در حال ارائه خدمات به جمع کثیری از دانشجویان در رشته‌های مختلف می‌باشند.

در مورد پروژه نصب قفل دیجیتال درب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

شرکت ALOCK یکی از تولیدکنندگان قفل هوشمند الکترونیکی در سطح کشور می‌باشد. این گروه با استفاده از تکنولوژی ژاپن اقدام به ساخت قفل و دستگیره درب اثر انگشتی، پسوردی و کارتی می‌نماید.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از پروژه های شرکت ALOCK است. این دانشگاه از دستگیره های هوشمند ساخته شده توسط این برند ایرانی استفاده کرده است.